Bebeğim 17 aylık ve iki gündür sarı sulu kötü kokulu ishali var ateş yok iştah da yok. Daha doğrusu dün akşam başladı normaldir diye düşündüm ama az önce 3. Kez yapınca bi endişelendim doktora götüreceğim sabah ama ishalikesmek için yapmam gereken ne var