Ben sürekli adini söylüyordum aşkım bitanem vs değil de sürekli adını söylüyordum doğduğundan beri uyurken bile iyi geceler egem diyordum 3ayliktan beri adını bilip bakıyor sanırım adını sürekli söylemediniz bolca adını söyleyin
ismi, burdayım bana bak. İsmi seni seviyorum. İsmi, sana mama hazırlıyorum. İsmi, iyi geceler. İsmi Günaydın gibi şeyler söyleyin adapte olup adını iyice tanıyabilir 🥰