Hayırlı akşamlar kızlar 💞 Adetime 7 gün var erken gebelik testinde çıkmadı ama sürekli küçük tuvalete çıkasım geliyor, karnımın alt kısmında adet ağrısına benzer ağrı var ve yumurtalıklarım da ağrıyor biraz. Bir de ilişki sırasında ağrı hissediyorum ve afedersiniz aslında çok istememe rağmen istemiyorum ilişki filan. Ateş basıyor , az ayakta durunca belimin alt kısmı ağrıyor çabuk yoruluyorum. İlk hamileliğimde de bu belirtilerin aynını yaşamıştım fakat ovülasyon ile denediğimiz için orda belli olmuştu bir kaç gün önceden tekrar ikinci çizgi çıkmıştı. O yüzden anlayamıyorum ama çok da merak ediyorum hamile miyim değil miyim acaba 🤔 beta verdim 2 gün önce (daha 9 gün vardı adete) birşey çıkmadı. Bu belirtileri yaşadınız mı ya da başka belirtiler yaşayıp hamile olduğunuzu öğrendiniz mi? Kaç gün önce öğrendiniz ne zaman beta vermeliyim sizce birdaha ? Çok istiyoruz bir bebek daha inşallah hamileyimdir 🙏🏻🙏🏻♥️