Bugün gözlüğümun sapını kırdım çatlak şekilde yamuldu kulağa denk gelecek kısım. Pazar olduğu için gözlükçüye de götüremedim. İçim içimi yiyor daha yeni değiştirdim gözlüğü bir ay anca oldu. Nasıl tamir olur bir fikriniz var mı. Çerçeve komple mi değişir yoksa sap kısmı değişiyor mu. Lütfen başına gelen yada gözlükcu tanıdığı olan cevap verebilir mi