Yeni annelere öncelikle hayırlı olsun başımdan geçen bir olayı anlatacağım tecrübesiz olduğumuz için bilemiyoruz sağlık ocağından D vitamini verdiler ve inanılmaz kusma yaptı bebeğim kilo kaybetti Ve huzursuz yaptı daha sonra içeriğini incelediğimde İyi olmadığını gördüm çevremden araştırdım da kimse onu kullanmamış eczaneden kendileri Farklı bir marka d vitamini almışlar aklınızda olsun sağlık ocağının verdiği ilaçları kullanmanızı tavsiye etmem ❤️
ben ocean kullanıyorum.
Bide rotavirüs aşısı var özel kesinlikle yaptırmanızı öneririm sağlıcakla kalın ❤️