Kızlar aranızda alıp memnun kalan var mı? Bebekleriniz güzel vakit geçiriyor mu? Oğlum 14 aylık. Eşim saz çalmayı çok seviyor. Hergün işten gelince 1 saat bize konser verir 😂 Oğlumda saza bağımlı oldu resmen. Sürekli saza dokunmak,tellerine değince çıkan sesler çok hoşuna gidiyor. Bunun dışında oyuncak arabalarına düşkün. Hepsini diziyoruz ve bum bum diye onları sürüyoruz. Oğluma böyle bişey almak istiyorum. Sizce almalı mıyım?