https://resimyukle.io/r/mNXo2VerET. Kızlar selam iki gündür böyle bir kızarıklık var göbekte doktora resim attım fenistil jel verdi ve bez markasini değiştirelim dedi ama doğduğu günden beri aynı bEzi kullanıyorum hiç böyle bişey olmadı. Yediğim bişey alerji yapmış olabilir mi . Bebeğim 5.bucuk aylık. Hep aynı marka deterjan kullanıyorum ve tüm kıyafetler pamuklu neden oldu anlamadım.