Kizlar merhaba sali gunu ilk doz asimi olmustum. Hafif sislik ve kirmizilik vardi kolumda. Suan tabi ilk gunki gibi degil. Sisligi indi fakat kirmizilik var biraz daha sizce normal mi alerji mi yapti basina gelen oldu mu of valla panik atagim tutuyo boyle seylerde😒 yardim ederseniz sevinirim