Sedaydogdu Arkadaşlar 32 günlük bebeğim var 24 saat içerisinde en fazla 4-5 saat uyuyor geri kalan zamanda hep göğsümde olmak istiyor çok az bi zamanda ağlamadan duruyor sizlerde de durum böyle mi yoksa benim bebeğim mi az uyuyor
Edalikuzusu Sedaydogdu o gunlerde hep kucağimda uyumak istiyordu benimde besigine koyduğum an uyaniyodu kucağımda uyuyordu 🥲 ah keşke hiç yatirmasaymisim besiginw hep kucakta uyutsaymisim naisl özledim o hallerini nasıl . Çok normal su an bu kadar kucak istemesi
derenay Sedaydogdu benimde bebeğim 10 günlük dün gece 3;30 dan beri hala 5 dk bile uyumadı sürekli mememde altı temiz gazı cıkıyo kakasını çişini yapıyor gazınıda cıkarıyo ama yok hala mememde su an bile ya neden kafayı yicem
Aselemine27 Sedaydogdu canım bizde 2 aylığız hala aynıyız değişmedi kırkında sonra fln 24 saatte 4 saat yatıyor sadece o kadar zorluyor ki artık oturup ağlıyorum bazen gece boyu ayaktayız inş bu günler bi an önce düzene biner
1ana1bebe Sedaydogdu Sizi ozlemesi ten temasi yapmak istemedi cok cok normal aranizda ki bag acisindan bu vakitler cok önemli
Anne_46 derenay kırkı çıkana kadar düzensiz olması normal gece ile gündüzü karıştırıyor dünyaya yeni yeni ayak uydurmaya calisiyro
Sedaydogdu Artık uyku konusunu geçmiş olsam bile ağlamasına çözüm bulamıyorum uyumadı zaman sussa yine dayancam da susmuyor
Dilekk20 Sedaydogdu gazı oldugu için sürekli huzursuzdur bızde öyleydık kımyonlu su ve rezene içmeyı deneyın , anason verebılırsınz bebegnizede 1 2 kaşık rahatlatır onu