Dilanzh uçağın yanına kadar arabasıyla gidiyorsunuz orda arabayı görevliye veriyorsunuz o poşete koyuyor bagaja götürüyor. Çıkışta da ya hemen merdivenlerde ya da bagaj yerinde alıyorsunuz,çıkınca ordaki görevliye sorarsınız. Ben Ankaraya giderken uçaktan çıkar çıkmaz körükte verdiler ama Erzuruma giderken bagaj bölümüne koymuşlar orda beklemiştim