16 aylık oğlum sabah biraz ateşi var gibiydi ama alından temassız ölçtüm yüksek çıkmadı oglene kadar bu şekilde oldu. Bence ateşi hafif vardı öğlenden sonra 38 oldu ılık duş aldırdım calpol verdim filan bir türlü düşmüyor. 37.5 civarlarında oluyor sürekli. Şırnak’ta yaşıyoruz acile gitsem herkese klasik serum takip yollayacaklar özel hastane de yok. Evde ne yapabilirim doktorunuzu önerdiği yöntemleri söyler misiniz?