Benim bebiş 37gunluk. Ya kucakta uyuyor ya memede. Birakinca uyanıyor. Memede uyumasını engellemek için bugün ilk defa uykusu gelmişken karnı da toktu emzik verdim yatağına yatırdım salladım bı baktım uyumuş 😄👍 doğru mu yaptım bilmiyorum. Ama memede uyumamayi öğrenmesi lazım. Kucakta uyumayı kesmek için de uyuduğu yere tişörtümü koyayim diyorum. Çünkü ben ne evin işini yapabiliyorum ne kendi işlerimi. Tuvalete bile gidemiyorum istiyor ki hep kucak. 9ay yattım şimdi yatmicam diyor herhalde 🤗