Bayramdan önce başlamıştı doktora gittik ama oksurdugu için gitmiştik bunuda söyledik boğazına antibiyotik verdi idrar kültürü yaptı üreme çıkmıştı antibiyotiği kullanınca boğazı için üreme var yatış dedi geri bidaha yapalım belki antibiyotigin etkisi oldu belki dedi oda olmuş dedi yatışa gerek yok dedi 10 gün kullan dedi antibiyotiği oda bitti ama hâlâ idrar sayisi çok az ve koku var ne yapacağımızı şaşırdık ya yatış dese yıllık izin geldi 3 gün sonra memlekete gidecez yatış burda olmaz şaştım kaldım üreme hâlâ mi var antibiyotik kullanırken koku azalmıştı şaştım kaldım kızlar bi akıl verirmisiniz napayım5 aylık oğlum 😔😔