Anne kankalar selam..
tariflere bakıyorum çoğunda gece tok tutar falan yazıyor nasıl oluyor acaba şimdi kızım 6 aylık tadımlar falan bitti direkt başladık artık yumurta yoğurt vs ama gece 2 saate 3 saate bir kalkıyor mamasını içip uyuyor
örneğin;irmikli muzlu bir tarif gördüm gece tok tutar yazıyor bunu yatmadan önce yedirip mama içirmiyorlar mı benim kızım mamasını içer uykuya geçer bana biraz anlatır mısınız
bir de sizden bir ricam var öğünleriniz tarifleriniz nasıl acaba?