Prensesbella Elifinannesi33 ateş oldu mu hatırlamıyorum kızımda ama acayip huysuzluk ve ağrı olmuştu kızımda o gün hiç durmamisti.
shawty Elifinannesi33 Bu aşıyı ilk doğdukları günde vuruyorlar zaten korkmayın herhangi birşey olmuyor 🙂