Benkimimki Bebeğim bugün tam 3 aylık ve 1 haftadır günde 1 defa farklı saatlerde ağlama krizine giriyo gazı kabızlığı falan yok o kadar çok ağlıyo ki öksürmeye başlıyo yardımcı olur musunuz?
Deletedmom_61 Benkimimki atak haftasında olabilir bizimkide 2 gün sonra 3 aylık olacak 2-3 gün öncesine kadar of o kadar çok agliyorduki dün ve bugün çok iyi maşallah
Benkimimki Deletedmom_61 Nazar değmesin inşallahh 🧿🧿 artık katılıyo kucakta bile sakinleşmiyo 1 saat falan sürüyo böyle sonra gülmeye başlıyo