Bebeğimde reflü çıkınca 900 Gr elimde kaldı aldığım fiyata satıyorum kargo dahil 150 tl
ebozbey sattınız mı acaba
Belizinmommm hayır hala duruyor🤷🏻♀️🤷🏻♀️
ebozbey en son kaça verirsiniz acaba
Belizinmommm 130 a veririm ama kargo ödemem ozaman
ebozbey özelden yazdım bakabilir misiniz