Snezgi biz P. Yasemen Canöz Karaca’ya götürüyoruz memnunuz kendisinden, devlet hastanesinde de Semir Nehirden çok memnunuz, Mehmet Ali Yavuz’u da çok övüyorlar ama, biz çok doktor gezdik alerji öykümüz de olduğu için, doğumdan sonra Palmiye’de Mürşit Acemoğlu baktı ona götürdük ilk kontrollerini gayet iyi bir doktor memnunduk ama hastaneden memnun kalmadık, Emin bey’e götürdük 6. Ayına kadar ama sonra ondan memnun kalmadığımız durumlar oldu, öyle Yasemen hanıma gittik, Semir beye de genelde hastalık durumlarında gittik çözüm aldık