Gari_de_Gari_45 [silindi] çok hoş bence.Ben seviyorum bu tarz ceketleri.Bende aldım geçenlerde siyah ☺️
[silindi] Gari_de_Gari_45 Siyahım var canım siyah deri siyah mont ama bu cok tatlı geldi ama herseyle gidermi die düşündüm
[silindi] yookkdahaneler malesef site değil bulundugum yerde bir bir butik sezonda heryerde satılıyor çok gördüm her yerde bitmiş bitmeden bir yerden bende kaptım bir tane.Sitelerde muhakkak vardır görseli aratın öyle birsey vardı
Duyulurum [silindi] güzel rengi de kendisi de çok hoş ama bana hiç olmuyor şu oversize dış kıyafetler ☹️
Duyulurum [silindi] Evet minyonum kısayım zayıfım o yüzden büyük duruyor hoş olmuyor ama çok beğeniyorum alıp giymesem de 😄