Merhaba hanimlar 46 günlük bebeğim var. 15 gün yoğun bakımda kaldi biberona alismisti sonrasında da asiri bir gaz sorunumuz vardi ne kullansak ise yaramadi. Alerjik durumumuz cikti simdi de diyet yapıyorum. Bebegim günde bazen 1 bazen hiç tutmuyor memeyi zorla tutturamayan çalışınca da cok ağlıyor tutmaya çalışıyor o sekilde cikik bi uc olmadigi için sinirlenip bırakıp ağlıyor. Suan sadece diyet mamaya talim ediyor yani günde anca 3 ogununde süt verebiliyorum oda sagarak toplam gunde 180 cc anca cikiyor bebeğim 1 öğünde 60 yiyor zaten. Emzirmeye çok istiyorum ne yapmam lazım lütfen direk biberon bırak demeyin bebek çok gazlı olduğu için şırınga ile çok hava yutuyor 🤢 ne yapsam her türlü yolu denemeye hazırım. Sütüm de az olduğu için 5 6 dk emip bıraktığı da oluyor. Bide bazen uzun süre emiyor ama sütüm sıkınca hala var acaba yutuyor mu diye endişeleniyorum…Hem kolik hem gazlı ve alerjik.bebekk..