Ates_mami bu soylediklerinizin cok bilincinde bir insanim cocuk gelisimciyim ve rehabilitasyonda baslamistim fakat kizim toparlanana kadar evde destek olacak kimse yok ya hasta hasta yollicam tam iyilesmeden cunku bana ozel sektor oldugum icin izin vermezler surekli babasida mmemur ama her hafta mi izin alacaksin diyorum evet ne var diyor ne vari mi var illaki goze batar bir de sanirim buu halde babasina birakmaya bile guvenemiyor insan…
Kizimda cok mutluydu krese basladigi icin almak istemiyorum ama hasta oldugu surece onu toparlayabilmem lazim :( 10da gidip aksam 7de cikiyorum bu surecte perisan olacakmis gibi dusunuyorum :(