Travel sistem bebek arabamız var. Katlayıp ardiye olarak kullandığım bi oda var oraya koyuyorum. Ama binada çoğu kişinin koridorda kapısının önünde yada balkonda. Yani toz oluyodur o arabalar. Nasıl bebeği yatırıyolar içine. Evde bile toz oluyo bizimki. dışarıyı düşünemiyorum. öncesinde temizliyolar mı acaba. Var mı öyle dışarı koyan merak ediyorum cidden. Nasıl yapıyosunuz