Gryffindor Çok dikkat ediyorum ama düzelmiyor? Sürekli rahat ettiği tarafa çeviriyor. Bebeğim 5 aylık olacak. Geç mi kaldık acaba? Hala düzelme imkanı var mı? Doktorumuz hiç önemsemedi bile düzelir dedi
Masalball Gryffindor benim kızımın da sağ tarafı yamulmuş biraz ne kadar sola ya da düz yatırsam yine de sağa dönüyor sordum geçen doktora düzelir o dedi hatta içiniz rahat etmezse yastık alıp kullanabilirsiniz dedi ama düzelir pek önemli bişi değilmiş 🤷♂️
Selinsak Gryffindor e bebekte yan yatırma yastıkları var normal düz lafa yastıklarını benim oğlumda tutmadı uyuyamadı . Daha geç değil benim oğlumda hep sağa yattı için olmuştu yan yatırma yastığıyla yatırın bi sağa bi sola dönemiyor özellikle geceleri hep kullandım ben
Deletedmom_8 Gryffindor bizde de oldu bebeğim 6 aylık doktoru geç kalmadınız yastık kullan ama ona da dikkat et dedi sağ sol için yeni kullanmaya başladım inşallah bizim de düzelir 😶
Sdalkn Her emzirmede bir tarafa yatirin yani simdi sag tarafa sonraki emzirmede yani uykuda sol tarafa yatirin yan yatarak uyusun ama devamli bi sag bi sol tarafa yatirin
Brutal-Betty Ben e Bebek den yastık aldım 1 aydır kullanıyorum yaşına kadar kullanacam düzelmeye başladı
Gryffindor Brutal-Betty Biz de işe yaramadı ya zaten tutmak da istemiyor. O başındayken deli gibi kafasını sallıyor uykuya geçmiyor. Uyuyunca koyuyorum yine aynısını yapıyor 🤦🏻
Masalball Gryffindor aslında yeğenimde öyleydi suan 2 bucuk yasında ve düzeldi o yüzden bende korkmuyorum komsumun çocuğu da öyleydi hatta bayagı bi yamulmuştu suan 8 aylık bayagı bi düzelme var
Gryffindor Selinsak Bakacağım hemen teşekkür ederim. Benim endişem geç kalmak. Ne bilim kask takan fizik tedavi ye giden varmış
Selinsak Gryffindor bizde 4 ay falandı dikkat ettiğimizde kask bizde düşündük ama sonra bi kaç ay bekleyelim dedik ve düzeldi siz sadece dikkat edin yatırmaya
Gryffindor Deletedmom_8 Bana sürekli eşimin ailesi geç kaldın yamuk kaldı çocuğun kafası diyip duruyor. Ben dikkat etmeye devam edeceğim inşallah düzelecek 🥰🤲🏻
Deletedmom_8 Gryffindor bebeğin baş çevresi 2 yaşına geldiğinde tamamlanmış oluyor, inşallah düzelecek stres yapma 😘❤️