İyi günler benim kovit Testim beş gün önce pozitif çıktı sağlık ocağından hastaneden sağlık Bakanlığından arayan görevliler eldiven ve maske takarak emzirmen gerektiğini söylediler bugün oğlum ateşlendi ve hastaneye getirdik hastanede doktor emzirdiğim için çok kızdı bebeğin hiçbir şekilde anne ile temas etmemesi emzirilmemesi gerekirdi dedi kafam karıştı böyle bir durum yaşayan var mı?