Gocere321R Abdest olayı beni zorluyor malesef her vakit abdest tazelemek yoruyor beni bu yüzden namaz kılmamaya itiyor 😔
Senin için Şu sözü bırakıyorum, okuyup tekrar düşün derim kardesim☺️🌷
Namaza kalkacak alarm var!
Abdest alacak suyun sıcağı, soğuğu var!
Her vakit okunan ezanlar var!
Kışın sıcak, yazın klimalı camiler var!
Bu kadar vara rağmen namaz yoksa, bu imkanların olmadığı zamanda, namazı kılan sahabe ile aynı cennet nasıl olsun? 💐