Selam anneler. Doğum yapalı 3 ay 10 gün oldu hanileligimde toplam 20 kilo aldım ilk başlarda bir anda azaldı kilolar ama dün tartildigimda tekrardan kilo alımim hizlanmis bu dönemde diyet yapılır mı diyet yapan zayıflayan anneler var mı ve sütüm azalır mı acaba çünkü emzirdigim süre zarfında sürekli canm tatlı istiyor veya çok susuyorum ve çok sık besleniyorum atladığım bir öğünde sutumun azaldığını hissediyorum evde kendi başıma nasıl bu kilolardan kurtulabilirim taktik verirseniz sevinirim 🤷♀️😬😅