Canım biz ilk başta bebelac verdik o kabız yaptı hemde tamı tamına iki hafta kızım kakasını yapacağında hıçkıra hıçkıra ağladı yırtılma olmuştu hatta onu öyle görünce hemen değiştirdik sma optiproya geçtik çok şükür kabızlıktır gazdır bi skıntımız olmadı inşallah da olmaz şimdi ek gıdaya geçtik azalttım mamayı ama çok memnun kaldım