Kızlar belim tutuldu çok da ağrıyor. Böyle daha doğrusu kalçam çok fena yani hareket bile zor ediyorum yatsam yatamıyorum kalksam kalkamıyorum o derece. Hastaneye gidelim dedim eşime ama iğne vururlar diye korkuyorum. Kas gevşetici iğne olanlar var mı aramızda çok acıyor mu vurulurken ?