Pnarr_ Bende 7 gün oldu Doğum yapalı dikişler bir tuhaf duruyor sanki düzgün değil gibi anlamadım Pazartesi kontrolüm var gitmek istemiyorum ama mecbur gideceğim bakalım ne diyecek 🤔
[silindi] BenMathilda O kırmızılık 40.güne kadar vardı bende dikişlerin tamamı düşmeye yakın azaldı ve bitti. Ama sonlara doğru ben suprax kullandım o iyileşmemi hızlandırdı. (Doğumdan sonra kullandığım antibiyotik işe yaramamıştı o yüzden 35.günde suprax başladı doktorum)