Merhaba kızlar,
Oğlum 4 ay 6 günlük doğduğundan beri ben ne kadar engellemeye calişsamda sırt üstü yattığı için kafasının arkasında düzlük oluştu şimdi 2 haftadır kendisi yan yatiyo bir de 1 haftadır düz kafa yastığı kullanıyorum.Bebeginde böyle sorun olan var mı yastık ise yarar mı düzleşme ne zaman geçer. Bilgisi olan varsa yazabilir mi bu durum çok canımı sıkıyor çünkü doğduğunda yusyuvarlak kafası vardı şimdi böyle görünce insan ister istemez üzülüyor.