Merhaba kızlar. Bebeğim 8 aylık. 4.ayda egzaması ile alerjisini öğrendik. Tahin,susam,kivi ve deterjana. Bunlara dikkat ettikten sonra şikayetlerimiz geçmişti fakat yaklaşık 1 aydır göz çevresinde sivilce tarzı kızarıklıklar oluşmaya başladı. 10 gün kadardır da çene alt yanak bölgesi kuru ve hafif kızarık. Kendi deterjanımızı değiştirmedim. Sorum şu;
ek gıda dönemine 3 gün kuralı ile başladık. yumurta ve süt ürünlerinde alerji çıkmadı. 6.ayda alerji çıkmaması sonradan çıkmayacağı anlamını taşır mi? Yani sonradan alerji yapabilir mi?
Ya da benimle temas ettikçe deterjandan mı etkileniyor acaba?
Sorunu en kolay nasıl bulabilirim? Çünkü göz çevresi hassas ve beni endişelendiriyor.