merveasm ben acı ojeyle bıraktırdım oğluma, çok düşkündü memeye 22 23 aylıkken bıraktırdım, sürdüm göğsüme kısa sürede bıraktı çok şükür yenilebilir bişi olduğu için ağzına almasında sakınca yok tırnak yeme tedavisinde kullanılıyor biliyorsunuzdur. Ve bolca sabır 😊