mutluailem123 kızlar kızım rota virüsü 4,5 gündür ishali hiç durmadı doktor da reflor önerdi kulanan var mı faydasını gördünüz mü
Zormama mutluailem123 probiyotik zaten bir zarari yok, yetiskinlerde bile ise yariyor ben hamileyken kullandim ise yaramisti