Kızlar sezaryen oldum ve 40 mız yarın dolmak üzere dün den beri üşüyorum ateşleniyorum sonra başıma vurdu parol içtim geçmedi acile gittik tekrar parol taktılar ama hale aynıyım gelişme yok güçlü bişey de takamadılar emziriyprum diye tekrar gitsem etkili bişey istesem mi si deöylr oldunuz mu