Merhaba arkadaşlar .
Normalde bebeğimi ben şekillendiriyordum. Yatırmak istersem yatırıyor oturtacaksam oturtuyordum. Bugün birşey oldu ben size danışmak istedim. Ayakta iken oturtmaya çalışıyorum olmuyor geriye atıyor kendini
Böyle problem yaşayan oldu mu ya 😭 huy mu değişiyor yoksa Farklı bir sebep olabilir mi?