Yazannesi1 Beril123 5 aylıktan sonra döndü benim bebeğim. Bu kadar acele etmeyin her bebek farklıdır 😊
Vfa34 Beril123 benim oglum 5 bucuk aylikken döndü her cocuk farkli acelemiz yok yavas yavas olsun hersey🥰
Beril123 Yazannesi1 ben etmeyeceğim ama dış sesler bıktırdı 3 aylıkken döndü bilmem ne insanı işkillendiriyorlar
Svvl08 Beril123 kesinlikle ya aynılar benimkilerde. İlk kızım 4 aya yakın dönmüştü bu kızım donmeyince ay bu çok tembel hiç ablası gibi değil diyorlar
Nscaslan34 Beril123 kilolu ise gecikiyor sanırım ilk bebeğim 4 ayda falan dönmüştü çabası vard öncesinde. Şimdiki 3 ay 18 gün niyeti yok 🤣 destek verip çevirmeye çalışıyorum istemiyor
meervenurrr Beril123 benimkiside 4.5 aylik döndü ama etrafımdakiler yüzünden 3.5 aydan itibaren kafaya takmıştım donmuyo diye simdide 7.5 aylık emeklemiyo diye baskı oluyo etraf hiç susmuyor zaten😑
LawyerEce Beril123 Her bebek bir olmuyor canınızı sıkmayın. 🙏🏼 Bunu her bebeğin aynı zamanda yürümeye başlamaması gibi düşünün.
DurununAnnesiiii Benim kızımda 4,5 aylık oldu hala dönmüyo ugraşıyorum bira ama daha dönmedi. Annemlerde bekle bira daha her çocuk erken dönmez diyolar bakalım beklemedeyiz
Leyla0665 Benim de 4 ay 23 günlük hanımefendinin hiç dönmeye niyeti yok demek ki zamanı var milleti bu kadar takmamak lazım sonra kendilerini nimetten satiyolar😂