Kızlar 1 aydır meme reddi yaşıyoruz mama veriyorum 3 saate bir 2 gündür hafif ateşliydi dün hastaneye götürdüm kan, kaka testinde bişey çıkmadı ciğeri, boğazında da bişeyi yokmuş covid testi yaptırdık pozitif olduğunu öğrendim dün geceden beri ateşi yok keyfi yerinde gibi moralim çok bozuldu ekipler gelcekmiş 2 aşıda oldum ben eşimde aynı benim gibi olan var mı nasıl yol izlediniz 😭