Snezgi bence ayni anda yapılmasa daha iyi olur. Menenjit ağır bi asi
Nimenrix 2 doz değil tek doz yaptırdık 13. Ayda
Rota 3 ve 5. Ayda
(iki asi var
Biri eski ve 3 doz yapılıyor. Gerek yok. Son çıkan asi 2 doz)
Bexsero 7,9 ve 21. Ayda hatırlatma
Bu arada 9.aydaki kizamik aşısı için çok kalabalığa gitmiyorsaniz gerek yok demişti doktor. 9.aydaki devlet aşısını yaptirmaidk