Selam kızlar
bebeğim 33.haftada prematüre doğdu. Şu an da 7ay 15günlük. Düzeltilmiş 5ay 27günlük. Doktorumuz düzeltilmiş 5. aya girdiğimizde ek gıdaya başlattı. Şu ana kadar havuç, patates, bal kabağı, elma, muz, avokado ve yoğurt verdim. Az az başlayıp yediği kadar vermeye çalıştım. Bugün lor yapmayı başarabilirsem lor vermeyi düşünüyorum. Bir de bebek irmiği sipariş verdim pürelerine irmik ekleyerek vermeyi düşünüyorum. Bir de her püresine mutlaka zeytinyağı ekliyorum. Doktor düzeltilmiş ayında ek gıda için 6. Ayı beklemedi 5. Ayda tadımları tamamlamış olduk. Ama 7. Ayda verilecek bazı besinler için beklemem gerekir mi mesela yumurta sarısı et vb gibi? Sizin prematüre bebeklerinizin ek gıda süreci nasıl geçti geçiyor fikir alışverişi yapalım🤗🤗