Fatmasay Kızlar selam 2 aylık oğlum mama içtiği için kabız oldu iki gündür kaka yapamıyor ve çok ıkınıyor ne yapabilirim öneriniz var mi yardımcı olur musunuz 🥺
Nscaslan34 Fatmasay magnesie calcine diye bağırsak düzenleyici kullanabilirsiniz bebeğe birde gliserin kansuk diye fitil kullanıyorum bn uzun süre yapmadığında tabi bunları direk almadan eczacı ve doktorunuza sorabilirsiniz
HKyhn Fatmasay ilaçlardan önce bence sabah akşam çay kaşığı saf zeytinyağı verin. Birde kuru kayısıyı sıcak suda ıslatıp onun suyundan içirin
Fatosdeyan Benim oglumda 2 aylik ve sürekli kabizdi Hic uyumuyodu ikinmaktan Doktoren bi Kapsel yazdi ve cok Günde 2 defa yapiyo kakasini