Melikesahinler Oznurckose1 bende ısı pompalı alacağım inşallah alma sebebim aslında bebeğim egzaması var hem bu hemde zamandan tasarruf etmek istiyorum o çıkan tozu biliyorum toz tüy kıl vs 🥺inşallah en kısa sürede karar verip alacagım teşekkürler
sheesyelllow Melikesahinler hepsi burada da tekno carsambami ne oluyor saatlik indirim sanırım ben orda indirimden aldım 2890 liraya inmişti
Gari_de_Gari_45 Melikesahinler Arçelik 7kg kullanıyorum.Ben çok memnunum yazın neyse ama kılın gerçekten ihtiyaç.
Serife00 AfraZ almışken 10 kg lık alın yorgan yastık vs rahat kurutursunuz ben küçük halılarımı felan da kurutuyorum. istediğiniz yerde fişini takıp kullanabilirsiniz gidere bağlatma zorunluluğu yok kendi haZneesinde birikiyor su
AfraZ Serife00 kusura bakmayin rahatsiz ediyorum ben kurutmayi aldim. Camasir makinam vestel üzerine aparat uyumlu dgl dediler baska yerimdr yok mecbur uzerine koyacagim sizinki makina üstü kuruldumu?
Serife00 AfraZ ben makinamın üzerine koydurmadım gidere bağlı değil yani o yüzden bir ücret ödemedim. Ama o şekilde üst üste kullanım için aparat gerekiyormuş onu da sizin almanız gerekiyormuş
Serife00 AfraZ hayırlı olsun güle güle kullanın inşallah ama benim makinam üst üste olmadığı için aparat bilgim yok servis kuruluma geldi mi