Omo kullandık ama inanılmaz kötü kokuyo onun yerine ne kullanabiliriz ?
Neslim123 ben hep unibaby kullandım. Bazende duru granül matik kullanıyordum.
Neslim123 sabun tozu ve unibaby sıvı deterjan kullanıyorum ben
Neslim123 ben hep baby me kullanıyorum
Üni baby kullaniyorum 1 yıldır
Unibaby kullanıyorum 18 aydır