Merhaba kızlar. Yumurtlama döneminin ne gibi belirtileri oluyor. 14 gün reglim gecikti, takvime bakıyorum doğurgan dönemi yazıyor, aslında yumurtlama günü olmalıydı bu gün.Aşırı bel ağrım, her an regl olacak gibi bir hiss var ,bide göğüs hassasiyyeti. Hamilelik mi yoksa yumurtlama mı ayırt edemiyorum lüften aydınlatın😣
Dipnot. Reglim her ay 15 gün gecikiyor o yüzden, bu kadar gecikmesini aldırmadım amma bu belirtiler ne anlaya bilmiyorum