Derininannisi Merhaba anneler 2 aylık bebeğime yeni mama vermeye başladık daha çok emzirmeye çalışıyorum. gün De en fazla 3 kere mama veriyorum meme verdiğin için su ver diyor acaba su verilir mi siz nasıl yapıyorsunuz
Suluusepken Derininannisi 4 aylık bebeğim var henüz hiç su vermedim. İlk Altı ay mama yiyorsa zaten mamayı Sudan yapıyorsunuz yok meme veriyorsanız da memenin %90 ı su o yüzden extra su vermeye gerek yok dedi doktor ve izlediğim diğer doktorlar henüz vermedim o yüzden 🙋♀️
Elele Derininannisi normalde gerek yok diyor doktorlar sorunca ama havalar gerçekten çok sıcak bence çay kaşığıyla en azından mama verdikten sonra küçük küçük verebilirsiniz
yldrm986 Derininannisi verdiğimiz mamalar formül süt olduğu için suya gerek yok demişti benim doktorum,anne sütü gibi düşün..Ama ben hep hazırlarken bir miktar fazla su ile hazırladım içim rahat etmedi,hele ki şimdi çok sıcak günlerdeyiz su ihtiyacı olur
Baturalpilecihangir Derininannisi yazın istahsiz olup ögun sayisi azaldiysa su verin diyorlar.bezinde pembelik olmasi da susuz kaldığının belirtisi