Kızlar merhaba normalde eltrik süpürge ile evleri makina ile alıyordum çok şükür bu Zana kadar bir şey olmadı. Ama bugün makina üstüne düştü altta dört dışı vardı o dişler dibleri kanadı .hemen acile gittik kandırdı com şükür biraz kanadı . Doktor dişleri iyi dedi dişlerini sarsmis yani dislerinin dibinden kan geldi dişleri sağlam dedi.biz eve gelirken arabada uyudu çenesinin altı kızarmış . A alet dört dışı kökleri sağlam sallıyor gibi yaptım sallanıyor ne olcak şimdi dişleri çıkmaz değil mi kökleri iyi kökleri sallanmiyor sadece ust kısımlar sallanıyor biraz biraz ve üç tanesi de öyle yaşayan var mı