Kattyperryy Adetim biteli 7 gün oluyo bugün baktım peceteyle siliyim derken kan bulaştı spirali taktiralı 2 ay oldu doğum yapalı da 5 ay olcak bu kan ne kanı spiral mi kaymış olabilir nasıl anlarım tekrar adet mi olma ihtimalim var 🙄
ikikoalaanasi Kattyperryy benim doktorum yoğun kanama ve batma hissi olursa kaymış olabilir dedi. Ara ara oluyordu bendede endişe etme bence sadece birazcık kan bulaşması tek sebep olamaz
2-prensesannesi Kattyperryy bazen peçete sert olduğu için tahriş olup gelıyor bendede bendede sprıal var bende 10 aydır takmışım ama kayma ıhtımalı bılemıyorum