Kızım 6 aylık . Akşam 20:30-21:00 gibi uyur . 2 saatte bir bazende saatte bir uyanır . Son 2 gündür sabaha karşı 4-5 gibi uyanıp ıkınmaya başlıyor ve ondan sonra her yatırdığımda uyanıyor . Sabah 7.30 u zor ediyoruz . Emerken kendini geriye doğru atıp ağlıyor bazen . Bugünde eli hepp ağzındaydı . Doktor 6 aylık oldu artık gaz değildir diyor ama anlayamıyorum . Başına gelen varsa beni bi aydınlatır mısınız