Birprensannesi_1 Ylz0044 2 bucuk aylik gündüz az az sık sık uyuyo gece de 12 de uyuyo 4 yada 5 de emmek için uyanıyor emiyo geri Uyuyo
Banaannede Birprensannesi_1 merhaba. Acaba boyu kilosu ne durumda? Benimki de 2. 5 aylık da biraz gelişimi yavaş o yğzden soruyorum
Betlcelik Ylz0044 2 ay 5 günlük gündüz 10 ile akşam 9 10 a kadar 5 dk anca uyuyor durmadan em yat em yat şeklinde gidiyoruz kızımda bu ayda 1 saat oyun meme 1 1 buçuk saat uyku şeklinde düzenli giderdik 😭
Banaannede Birprensannesi_1 anladım. Teşekkür ederim 😊 ama 2 kilo doğan bir bebeğe göre çok çok iyi bence. Maşallah güzel toparlamış.
Banaannede Birprensannesi_1 benimki de 5 kilo ama 3600 doğmuştu. İlk aylar ayda en az 600 gr alması lazımmış kaç kg doğarsa doğsun
Birprensannesi_1 Banaannede evet bizim doktorumuz da öyle demişti ama ayina göre kilosu gayet iyi bence
Banaannede Birprensannesi_1 evet persentil eğrisindekalıyor çok şükür ama gelişimi yavaş dedi doktor.
Banaannede Birprensannesi_1 alerji için bi mama var raporla verilen onu kullanıyoruz. Sütüm yetiyordu ama maalesef bağırsakları sütümü sindiremiyormuş o mama sayesinde sindiriyor. Günde 3 kere ondan veriyorum fazla sütümü de buzluğa :(