Mine1111 benim bebeğim 2ay14 günlük benim bebeğimde ara ara ağlıyor uykusunda doktorumuz söylemişti eğer ağlıyorsa al kucağına kokunla sakinleşir die cidden ağladığı zaman kucağıma alıyorum kızımı kulağına ninni söyleyip 2 dakika içinde sakinleştiriyım bazen bazı bebekler ağladiğnda annelerini isterlermiş cidden doğru sende ağladıiğnda kucağına al ve ninni söyle tekrar uykuya dalacaktır benim kızım gündüz uykusunu pek sevmez uyusada ağlayarak uyandığımda sakınleştirdiğimde tekrar uyuyor 😉