Wanderlust pinar5595 6.ayda yaptirdik iyi ki yaptirmisiz b12 dusuk cikti 4 aydir ilac tedavisi goruyoruz
LawyerEce pinar5595 Sağlık açısından önlem alıyorsunuz vitaminsizlik kansızlık çıkıyor bazen. Yaptırdım.
aysskarks Bizim süreklı gıttıgımız doktor var o 8. Ay da yaptı kan tahlılı b12 dusuk çıkmıştı ilaç kullandık ondan sonra da 1 yaş konsttolune götürüyorsun zaten o zaman tekrar kan verdık biz